kärlek suger .

från första början fick du mig att känna som jag betyde något .
du fick mitt självförtroende gå upp , du fick mig att le när jag hörde ditt namn .
du va fan det bästa men nu vet jag inte riktigt , det värkar ju som du har fullt upp med att ragga runt
jävla svin säger jag ALLA KILLAR ÄR SVIN utan dom som står mig redigt nära .
fyfan trodde verkligen på dig när du sa : ne jag håller bara på med dig
MEN NEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEE det va ju sant iaf vad jag har sett med mina ögon
fyfan fyfan fyfan.
JAG HATAR DIG men igentligen inte .
nu ska jag gå och leta rätt efter ett hagelgevär och skjuta skallen av mig , hejdå :D
ha ni ett lyckligt liv som ha ett
älskar er så , pusspuss<3<3<3<<3
gammal emobild hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0