Dag 04 – Min bästa vän

har inte direkt någon bästa vän !
men iaf den tjejen jag älskar mest heter josephine lekman !
älskar alla mina andra vänner med då men umgås med henne mest .
hon är ganska liten och small , gullig liten filur , ibland kan hon va mobbad som när hon är elak HAHA
men iaf vi har skit mycket minnen fast vi har glidit isär lite då och då .
men vill aldrig släppa taget om tjeja igen !
min bästa killkompis
är nog johan davidsson , och fan om du inte läser detta :D
men iaf började känna johan för ah när va det 2 års sen ?
började redan kalla han min bror och bästa vän vi blev   snabbt kompisar och pratade i telefon osv
han är ju bara så gullig och charmig hiihi
träffade han i anderstorp förra vintern , ska åka och träffa han snart igen
för jag saknar han :(
hihih
love you gays <3

Kommentarer
Postat av: josephine

puss bästavän<3<3<3<3<33

2011-01-11 @ 19:43:01
URL: http://josephinelekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0