utgång hehe

tjena .
josephine är världens segaste och drygaste människa det tog mer en 1 timme för henne att komma till mig vilket äckel jag som hade gjort mat och allt fyfan.
men iaf sorry för att jag inte har bloggat så mycket men aja
sen när hon hade ätit typ kall mat hehe hon värmde den visst fan va smart hon blev plötsligt. sen skrattade vi som as åt afv om ni inte vet vad det är så google eller jag kan va snäll och säga americas funnys home videos hihihi HAHHA
aja vi tog lite bilder nyss som kommer upp senare baj .
josephine är as elak
slog henne nu mohahah
nu sa hon att hon slog mig med fast det gjorde inte ont hihi
nu drar vi till julia med !

Kommentarer
Postat av: emeliiens

var med på min skojiga gissningslek jag har :D hihi!

2011-04-13 @ 16:40:24
URL: http://emeliiens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0