nanana come on

aja orkade inte blogga igår kväll men bloggar iaf om igår och idag !
ÅÅÅH va det lovet har varit kul tillbringat det med världens bästaste vänner <3<3<3
igår åkte jag till julia och så lekte vi haha värsta failet HAHHAHA skulle sparka en boll så ramlade jag HAHAHAH harregud och julia var inne då . men hon stod ju och skrattade i fönstret den jävlen sen kom hon ut då , sen kom hennes pappa så körde han oss till gislaved och så skrev vi till alex och jacob att dom skulle komma så gjorde dom det ÅÅÅH jacob den jävlen kletade in massa saker i mitt hår... och alex satt och gjorde ingenting sen så gick dom hem så cyklade vi till ica MEN SÅ VA DET STÄNGT ... så vi drog till konsum ist hehe awesome ne . köpte en fanta hehe sen så åkte vi hem och fick veta att det springer runt en varg här omkring så blev skit rädd ... sen så somnade vi typ vid 3
och vaknade vid 1 så låg vi och segade oss 1 timma sen duschade jag och så kom julias pappa i sin gulliga bil utan tak eller hur man säger . sen så fixade jag mig så träffade vi hanna så gick vi och köpte glass och satte oss vid folketshus och så kom robin och därefter rasmus dem är ju för söta asso . sen fick vi för oss att gå till gläntan hehe men vi orkade inte gå och hämta bad kläder mohaha men vi gick ditt ändå men några minuter efter ville vi bada just det på vägen ditt så hittade vi benrester OMMMMMMG vargen ?!?!!?!?!?!?!?!? aja men när vi hade kommit dit så åkte vi ut på en sån där brygga HAHAH alla fick panik och då putade HANNA ner mig i vattnet så blev helt blöt ... men då ville jag och julia bada så hennes pappa kom med badkläder FAN VA VARMT DET VA ! seriöst det är april harregud va soft
aja ska till hanna imorgon puss hej
bloggar innan jag åker !
bilder från igår
bästis
pyssling
alex
en bild på mig från idag

Kommentarer
Postat av: Alle

FAKJU , bild på mej ju o:

2011-04-25 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0