:)

dag 1- Min första kärlek
Dag 2 - Bild på mej + 5 fakta
Dag 3 - Vilka bloggar jag läser
Dag 4 - Nånstans du ska resa
Dag 5- Vad jag vill bli när jag blir större
dag 6 - din bästavän !
Dag 7 - Favorit film & favorit låt
Dag 8 - Min favorit årstid & varför
Dag 9 - En resa du kommer ihåg
Dag 10 - Bild på mig för ett år sen
Dag 11 - Bild på mig & bästa vän
Dag 12 - mina smycken
Dag 13 - Bästa köpet 2010
Dag 14 - Barnprogram ja kollade på när jag var liten
Dag 15 - Min favorit högtid
Dag 16- Vad som händer i sommar
Dag 17 - I min väska har jag .
Dag 18 - Favorit djur
Dag 19 - En vän du brukar vara med
Dag 20 - En du litar på
Dag 21 - En saknad vän
Dag 22 - Din gardrob
Dag 23 - Hiss&Diss
Dag 24 - Bästa ämnet
Dag 25 - Vad jag ska göra idag
Dag 26 - Favorit artist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0