dag 1- Min första kärlek

hehe tror inte nog inte så många känner till honom men mitt gammla tjejgäng vet om han och mina närmaste vänner då hehe han heter iaf gustav och bor i bredaryd . Har bara varit kär i någon 1 gång och det va i han. Vi träffades på speedewayen och jag frågade efter hans nummer haha raggarN ne men aja sen direkt efter speedewayen så smsade han mig på dirren och det klickade antagligen till lite ;) ne men ah sen kanske efter 1 vecka var vi tillsammans kom ihåg när han tog bussen in till gislaved och när han skulle åka hem igen gick vi förbi m och hon var typ skit svartsjuk på mig HAHAH omogen för inte hon fick killen. Men efter 1 månad så tog vi en liten paus efter några dagar kunde jag itne leva utan han så jag sa som det var och vi blev tillsammans igen. Sen så skulle jag moa och julia på deras disco HAHA vi van dansen eller vad det hette fick en hel pocorn påse för jag är så cool men åt aldrig upp den thihi sen så fick jag mitt första hångel MOHAHAH :$ aja det höll ganska länge ändå min  längsta förhållande 2 månader och en halv typ. ni som undrar var detta för typ 3 år sen.
bibel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0