hejsan !

idag va det skolan och det va väl kul :D
hade inte hk :( , först va det ea sen ea igen sen matte och så tog jag och angelina bildern med skolans kamera som ni såg på dom andra inläggen thihiih !
hon är sötast och bäst <--- efter mig ::
men iaf imorgon tror jag att jag tar med min kamera (Y) najs
så då får ni bilder
iaf sovmorgon imorgon
men tillbaka till idag !
senare så satt jag vid datan <333333
typ vid halv 6 så hänkade jag felicia till konsum sen drog jag hem efter det gick jag ut och sprang , härligt !
men jag hittade inte min mössa så jag hade sjukt on i öronen :(
men vi hörs imorgon !
hade
HAHAHAHHA alla har vi vart små
var mkt smaaallllare där
damp ...
men iaf hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin Felicia!

2010-11-24 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0