emo bild .................................

ASSO SUG KUK INGEN GILLAR DIG
ALLA HATAR DIG
DU ÄR ETT STORT PROBLEM
ATT DU FÖDDES ATT DU BLEV MIN BÄSTA VÄN
FAN VAD JAG ÅNGRAR MIG ASSO
OM DU SÄGER 1 ORD TILL
DÅFAAAAN FÅR JAG ETT REDIGTDAMP UTBROTT OCH SÅ SKITER JAG OM DU ANMÄLER MIG
FÖR JAG KAN INTE STÅ OCH KOLLA PÅ IAF
DU KOMMER IAF LIGGA PÅ MARKEN AV SMÄRTA
FITTTTTTTTTTTTAAAAAAA
OCH TILL DIG MAMMA SOM SÄKERT KOLLAR PÅ DETTA
NEJ JAG TÄNKER INTE TA BORT DET
tillbaka till den lilla flickan nu då :)
du tror du är så jävla stor men nej HAAHAH
du är som en myra , du springer runt och tror du är biff men en myra skulle få ner dig på marken
och nej jag bööööööööllllar inte för såna personer som dig :)
gå och skaffa dig ett jävla liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0