helgen §§§§

HEJHEJ
HAR INTE BLOGGAT PÅ HELA HELGEN :(
DÅLIGT JAG VET !
men iaf helgen har vart underbar , med min mathilda §§§§
i lördags åkte vi inte till stan så köpte jag 1 linne,1 bloggtröja typ och svarta tights .
och senare så spelade vi golf och  typ åkte ner till havet och då kom didrik,linus och ngn mer -.-
HAHAHAH DOM TOG VÅRA CYKLAR , kommer bild på didrik senare (H)
HAHAHAH
sen så träffade vi philip,enok och ngn annan :d
PHILIP ÄR DUMDUMDUMDUM !
han typ cyklade pitt nära mig så jag nästa åkte ner i ån elr vafan man kan kalla det :D
sen stack vi hem
OCH NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER :D
HEJDÅ :D

Kommentarer
Postat av: melania

svar :



nej jag vet inte varför du skulle vara det.

amen vi tar inte detta på internet det blir bara fel då..

isåfall på msn :)

2010-05-23 @ 20:32:02
URL: http://mmelania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0