tjaaatjaa

hej bloggen :D
idag vart man i atown där träffade man lasse,hanna,nikko,mikko,ismir,petter,viktor och anton !
sjukt kuuuuuul
förlåt ismir för sugmärket
HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
omgomgomgomgomgomg !
HAHAH
och oliver är så gulliiiiiiiig !
just det vi träffade robin och oliver med ! det va rulliiigttttttttttttttttttttttttttttttttttttt hahah
men iaf så hade vi jätte roligt !
först när jag kom till atown så kom precis anton ;d och då typ skrattade jag för den killen är ju sååå sööt !
nemen allså ah ! men iaf sen gjorde julia och johanna mat
och johanna är helt jävla sjuk !
hoppas hon läser och kommenterar !
iaf senare gick vi till nikko och mikko och så va ismir och dom vid skolan tror jag men sen kom dom !
jag köpte choklad och drika med ! FANTA  <333333333333333333333
och så såg jag mikkos SEXIGAAAAA ROSA CYKEL med rock star sak påååå !
så coolt !
ville gifta mig med den !
men sen skulle julia hem och byta byxor för dom hade hon gjort hål i mellan benen HAHAHAHHA
men så vi gick till åsenskolan !
och där körde vi sanning eller konka för vi inte hade ngt att göra !
AHHAHAHAHAHAHAH !
nikko och ismir älskar tuttar vi har fattat det nu !
men iaf sen kom aldijanas bror allså ismirs kusin !
HAHAHAHHAAHHAHAHHAH HAN ÄÄÄÄÄR ROLIG
typ någon kom cyklandes
han bah : hej mamma ?
GAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAH !
OMG JAG DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG !
men sen gick vi till julia och snacka lite och så sen åkte jag hem
snipp snapp slut där va den sagan slut !
BIIIIG LÖÖVE  <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0