skaffa ett jvl liv

cazzo puttana !!
tjenare !
mår inte bra just nu vet inte varför men känns som alla hatar mig :P
men iaf så va det skola idag
först hade vi so och sen idrott mådde piss efter gympan , typ ont i huvudet,var yr och så så jag stack hem , men iaf tror inte jag drar på speedewayen !
nästa gång kanske men iaf skyllskyll på mig men du kommer ingen jävla stans !
lär dig , var i förjävlig för snart blir ditt liv det ;)
men iaf vafan har jag gjort alla ?
alla som hatar mig
folk kommer till mig och säger hon han och hon ska slå dig , vafan ?
jag känner inte människorna
HAHHAHAH
men iaf vet inte om jag drar till skolan imorgon .
men iaf hej då

Kommentarer
Postat av: robin

ohmyagsh vad söt (LLLL)

2010-08-31 @ 21:43:59
Postat av: Anonym

2010-08-31 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0