min data är fixad !

20 sanningar om mig !
1.jag älskar kyckling !
2.jag älskar kall mjölk !
3.jag hatar faska.
4.jag älskar min nya klass <333
5.jag tycker om arne , !
6.skulle aldrig kunna byta ut min kamera (a)
7.hatar alla som tro sig !
8.älskar svampbob !!!!!!!!!!!!!!!! <33333333
9.music is my life !
10.jag tkr om katter , mjaaaaaaaao
11.jag skiter va folk tycker om mig , lever mitt liv ?
12.kan inte leva utan min nalle , hehe
13.jag ramlade från trappan idag igen
14.kan inte leva utan mobil och data
15.älskar min familj och vänner
16.kan få rediga dampsak !
17.tycker om gillar som vågar vissa känslor och inte bara bry sig om att ha magrutor !
18.men jag älskar mitt rum
19.vill inte bo i gislaved
20.måste ha platt hår (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0