första rediga skoldagen !

idag va det skolan då ja !
hähä
faktiskt kul men iaf först så gick jag till den stora väggen !
så kom emma och johanna hihihi
sen så väntade vi på eve och hanna <---- kan inte stava till hannas blogg (A)
senare så va det lektion och det började med so !
jobbade inte !
fick bara 1 skrivbok !
och sen va det rast , typ , sen gick vi ner till badhuset för vi skulle ha idrott men vi skulle inte ha med oss kläder till det vi hade typ bara ngt xd
HAHHAHAHAH sen så sparkade jag på adams rumpa lite (H)
senare var det svenska väl ?
du gjorde vi inget heller och senare va det klassfoto såg och som ett mongo menmen !
och hade inte på mig *finfin* kläder (A) hähä eller just det förre svenskan hade vi mat !!
men iaf sen hade vi tyska och jag kom inte ihåg ett skit ! (a)
men senare hade vi rast eller neeeej !! det va efter svenskan HAHAH så stod jag i z och plattade håret och drack ramlösa <33333333 haha men mitt hår såg ut som rena helvetet !
men iaf så satt jag vid datan lite ::
men iaf när vi hade tyska så jag bah : hmm jag fattar inte ett skit , men det kommer säkert gå bra!
sen hade vi matte med hamo <--- hihi lärt mig namnet nu ! och så fick vi matteböcker <------- OCH FYFAN VA SVÅRA DOM SÅG UT ATT VA :( hähä
men iaf imorgon har vi prov :O
eller iaf diagnos !  buhuhu
hoppas det blir lika kul imorgon som det va idag !
anton : VAD SA DUUUUUUUUUUUU ?
felicia : VAD SA DUUUUUU ?
ANTON : VAFAN SA DU ?
HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !
men iaf nu ska jag kolla på kendra ::
bloggar kanske senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0