,


gammal bild !

idag hänkade jag med till loppis <---HAHAHAHAHHAH
men iaf det va faktiskt kul !
vi fikade vid sjön och så !
men som sagt inte min bästa dag precis !
just nu mår jag skit
OCH DENNA SOMMAREN HAR VART DEN TRÅKIGASTE I HELA MITT FUCKING LIV
SVERIGE SUUGER
och så sa mamma typ idag att vi kunde åkt till koratien med mammas kompis och hennes dotter men vi ska nog göra det i höst :: (H)
längtar redan !
men iaf idag sprang jag inte för jag har ONT I MIN MAGE SOM FAN !
och så mår jag inte riktigt bra !
för jag känner att ni som sa att ni skulle finnas , inte finns vid min sida längre
men iaf bloggar mer imorgon tja så länge!

Kommentarer
Postat av: linda

fin bild <33

2010-08-21 @ 00:17:01
URL: http://ppinkshadow.blogg.se/
Postat av: Nikko

That picture is the shiit

2010-08-21 @ 00:32:05
Postat av: Nikko

Nice picture :)

2010-08-21 @ 00:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0